Nyt fra biblioteket

Sæsonens tema: LUFT

Efterårets program med alle vores arrangementer er i luften

Af Mads Joakim Skovgaard Holm

sæsonprogram tema luft arrangementer

Luften forbinder. Den er det store, vi alle har til fælles. Hvert sekund trækker hele kloden vejret.

Luften kan være varm som tom snak, kold som dårlig stemning. Frisk som luftforandring.
Luften er den lille pause. Den er ånd som vejret, vi trækker. Den er ånd som sjælen i kroppen.

Luften er luft under vingerne, vind i sejlene eller måske bare et par bevingede ord.

Selvom vi aldrig får blæsten at se, kan du her i efteråret trække vejret helt ind på Herlev Bibliotek og opleve udstillinger og arrangementer i LUFTENS tegn som:

Luftig litterær kakaoceremoni, historisk foredrag om Danmarks bedste flyver, Herlev Lungekor, vejr-poesi, vejrtrækningsøvelser og et lydbad af luft fuld af Nattefrost.

Med børnene skal vi blandt andet eksperimentere med luften, lære alt om luftballoner og opleve fortælleteater med historier grebet i luften

Vi åndes ved!