Voksenarrangementer

Byttebazar – legetøj og børnetøj

Er dit barn vokset fra sit legetøj og ud af sit tøj, så kom og byt det
Bibliotek
Hovedbiblioteket

Herlev Bygade 70
2730 Herlev
Danmark

Vi dyrker igen den gode genbrugsstil, så kom til Byttebazar med fokus på børnetøj og legetøj i hele uge 42.
Hvis vi køber mindre nyt, bidrager vi til at mindske produktionen. Og vi kan stadig få ”nye” ting – nu bare med god samvittighed!

Hvad bytter vi?

Vi bytter rent børnetøj og legetøj i god stand. Legetøjet må ikke være ødelagt og der må ikke mangle dele.

Hvordan bytter vi?

Gennemgå skabe og skuffer for tøj og legetøj, som børnene er vokset fra.
Vask tøjet, før du medbringer det. Vi tjekker, at legetøjet og tøjet er i god stand og klar til at blive byttet.
Tag, hvad du kan bruge af ”nyt” tøj og legetøj.

Byttebazaren er åben for alle i hele uge 42 i bibliotekets betjente åbningstid. Du finder det i bibliotekets underetage.

Husk også, at Repair Cafe Herlev kommer onsdag i uge 42 fra kl. 14.00-18.00 med en pop-up café, der har fokus på blandt andet tilpasning/upcycling af børnetøj og reparation af legetøj, men du kan også komme med andre genstande, som du mangler hjælp til.

Byttebazaren og pop-up cafeen er arrangeret af Repair Cafè Herlev i samarbejde med Herlev Bibliotek.