Vi anbefaler for voksne

Bogsalg, byttebazar og bæredygtig reparation

I uge 42 – skolernes efterårsferie – går der genbrug i den på biblioteket

Af Marianne Damm

Efterårsferien står for døren, og vi er allerede her ugen før begyndt at sælge ud af vores frasorterede materialer. For næsten ingen penge kan du gøre et kup blandt bøger, blade og musik. Det foregår som altid i bibliotekets kælder.

Fra mandag den 14. oktober vil der også være byttebazar i kælderen. Den er arrangeret af Repair Café Herlev med fokus på alt godt til børnene.
Du kan komme med det legetøj eller børnetøj, I ikke bruger mere, og så måske finde noget "nyt", I kan tage med hjem.

Repair Café Herlev sidder også klar til at hjælpe dig med reparation af dit ødelagte elektronik, legetøj, tøj eller andet onsdag den 16. oktober fra klokken 14.00.

Læs mere i begivenhederne – og snup måske også en bog med hjem, når du er her? Jeg har fundet et godt udvalg herunder.